Теми лекційних занять
№ з/п | Назва теми | К-сть год. |
1 | Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик, як кількісна оцінка небезпек | 2 |
2 | Тема 2. Природні загрози, характер їхніх проявів та дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки | 2 |
3 | Техногенні небезпеки та їхні наслідки. Типологія аварій на потенційно-небезпечних об’єктах | 2 |
4 | Пожежна безпека. Радіаційна безпека. Хімічна безпека | 2 |
5 | Соціально-політичні небезпеки, їхні види та особливості. Соціальні та психологічні чинники ризику. Поведінкові реакції населення у НС | 2 |
6 | Застосування ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС | 2 |
7 | Менеджмент безпеки, правове забезпечення та організаційно-функціональна структура захисту населення та АТО у НС | 2 |
8 | Управління силами та засобами ОГ під час НС | 1 |
Разом | 15 |
Теми практичних занять
№ з/п | Назва теми | К-сть год |
1 | Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності, таксономія небезпек. Ризик, як кількісна оцінка небезпек | 2 |
2 | Природні загрози, характер їхніх проявів та дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки | 2 |
3 | Техногенні небезпеки та їхні наслідки. Типологія аварій на потенційно-небезпечних об’єктах | 1 |
4 | Пожежна безпека. Радіаційна безпека. Хімічна безпека | 2 |
5 | Соціально-політичні небезпеки, їхні види та особливості. Соціальні та психологічні чинники ризику. Поведінкові реакції населення у НС | 2 |
6 | Застосування ризик-орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей виникнення та розвитку НС | 2 |
7 | Менеджмент безпеки, правове забезпечення та організаційно-функціональна структура захисту населення та АТО у НС | 2 |
8 | Управління силами та засобами ОГ під час НС | 2 |
Разом | 15 |
Останні коментарі