Теми практичних занять .
№ з/п | Назва теми | Кількість годин |
1 | Психологія як наука. Завдання та методи загальної і медичної психології. Історичне становлення. Свідомість. Розлади свідомості. | 2 |
2 | Особистість. Психологічні особистості медичного працівника. Темперамент. Характер. Здібності. | 2 |
3 | Психологічні процеси у нормі та патології. Пам’ять. Мислення. Відчуття. | 2 |
4 | Психологічні стани у нормі та патології. Емоції. Воля. Стрес. | 2 |
5 | Спілкування. Психологічне спілкування медичних працівників між собою та з пацієнтами з різними захворюваннями. | 2 |
6 | Конфлікт. Конфліктні ситуації та їх запобігання. Типи поведінкових реакцій. | 2 |
7 | Соціологія як наука. Методика проведення соціологічних досліджень | 2 |
8 | Суспільство як соціальний організм | 2 |
9 | Особистість. Соціалізація особистості | 2 |
10 | Соціологія економіки. Соціологія праці. Управління трудовим колективом | 2 |
11 | Соціологія політики. Етносоціологія. Соціологія релігії | 2 |
12 | Соціологія сім’ї. Гендерні відносини | 2 |
13 | Соціологія медицини та здоров’я | 1 |
Всього: | 25 |
Теми лекцій
№ з/п | Назва теми | Кількість годин |
1 | Психологія як наука. Завдання та методи загальної і медичної психології. Історичне становлення. | 2 |
2 | Свідомість. Розлади свідомості. | 2 |
3 | Особистість.. Темперамент. Характер. Здібності. | 2 |
4 | Психологічні процеси у нормі та патології. Пам’ять. Мислення. | 2 |
5 | Відчуття. Сприйняття. | 2 |
6 | Психологічні стани у нормі та патології. Емоції. Воля. | 2 |
7 | Конфлікт. Конфліктні ситуації та їх запобігання. | 2 |
8 | Соціологія як наука. Методика проведення соціологічних досліджень | 2 |
9 | Суспільство як соціальний організм | 2 |
10 | Особистість. Соціалізація особистості | 2 |
11 | Соціологія економіки. Соціологія праці. Управління трудовим колективом. | 2 |
12 | Соціологія політики. | 2 |
13 | Етносоціологія. Соціологія релігії | 2 |
14 | Соціологія сім’ї. Гендерні відносини. | 2 |
15 | Соціологія медицини та здоров’я | 2 |
Останні коментарі