Вимоги сьогодення такі, що навіть викладач з багаторічним стажем роботи потребує самовдосконалення і без відкритих занять йому не обійтися. Адже у процесі підготовки до відкритих занять навіть найбільш досвідчені викладачі ще раз критично аналізують свою систему роботи, методи, прийоми та засоби навчання студентів. Темою для свого відкритого заняття Амброзюк Ольга Богданівна разом з студентами фармацевтами третього курсу обрала: «Лікарська сировина тваринного походження: продукти життєдіяльності медоносної бджоли». Метою заняття було вивчити продукти життєдіяльності медоносної бджоли, а саме меду, прополісу, маточного молочка, квіткового пилку, бджолиного воску, підмору, а також вивчити історію виникнення бджільництва та склад бджолиної сім’ї.
Студенти підготували цікаві факти про медоносну бджолу та її продукти життєдіяльності, переглянули відео про апідомик, метод лікування багатьох хвороб нервової, дихальної, серцево-судинної систем, який має назву аероапітерапія або «сон на вуликах».
Студенти-фармацевти як завжди показали високий рівень підготовки, відповідальність, уважність, творчу ініціативу та готовність і далі впевнено рухатись шляхом знань до своєї майбутньої професії.
Останні коментарі