Успішна реалізація завдань по реформуванню освітньої галузі значною мірою залежить від рівня професіоналізму та педагогічної майстерності викладача. Саме тому невід’ємною складовою організації освітнього процесу в навчальних закладах є цілісна система методичної роботи, яка забезпечує умови для постійного вдосконалення фахової майстерності педагогічних працівників через упровадження в навчально-виховний процес сучасних освітніх технологій.
18 жовтня в ПВНЗ «Медичний коледж» відбулося обласне методичне об`єднання методистів. Учасників заходу привітала в.о. директора Демчук Алла Михайлівна. Також з привітальним словом до гостей звернулася голова методичного об`єднання Підлісна Світлана Олексіївна. Вона зазначила, що провідною постаттю в системі методичної роботи є, безумовно, методист, який організовує роботу з молодими викладачами, здійснює моніторинг якості підготовки майбутніх фахівців, вивчає методичний рівень викладання окремих дисциплін у коледжі, організовує для викладачів психолого-педагогічні семінари, конференції, тренінги та представила присутнім гостей засідання: Дрозд Тетяну Іванівну – головного спеціаліста відділу реформування освітньої діяльності Управління освіти і науки Тернопільської ОДА та Когут Ольгу Іванівну – заступника директора Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти.
Робоче засідання розпочалося з виступу головного спеціаліста відділу реформування освітньої діяльності Управління освіти і науки Тернопільської ОДА, Дрозд Тетяни Іванівни, яка ознайомила присутніх з наказом Управління освіти і науки Тернопільської ОДА про атестацію педагогічних та науково-педагогічних працівників області у 2019 – 2020 навчальному році та зазначила, що атестація педагогічних працівників — це важливий етап діяльності навчального закладу. За результатами атестації визначаються відповідність педпрацівника займаній посаді, рівень його кваліфікації, присвоюються кваліфікаційні категорії та педагогічні звання. Значення атестації величезне. Вона підвищує статус педагогічної професії, стимулює діяльність педагога до поповнення свого досвіду, допомагає визначити кращих педпрацівників. Отже з упевненістю можна стверджувати, що атестація — це підсумок професійної майстерності педагога, демонстрація його найкращих професійних умінь.
Когут Ольга Іванівна розповіла про порядок підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, і зазначила основні тенденції, які будуть актуальними вже з 1 січня 2020 року відповідно до нового Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затвердженого 21 серпня 2019 року № 800. У даному документі визначено завдання, основні напрями, форми, види, особливості підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників різних типів закладів освіти, механізми визнання результатів підвищення кваліфікації.
До обов`язкового підвищення кваліфікації можна буде зарахувати не лише навчання в інститутах післядипломної педагогічної освіти, а й інші профільні курси. Впродовж 5 років викладач має пройти не менше 150 годин підвищення кваліфікації. Це є обов`язковою умовою атестаці. Підвищувати кваліфікацію необхідно щороку. Це сприятиме створенню ринку якісних освітніх послуг з підвищення кваліфікації, реалізації права педагогічних та науково-педагогічних працівників на професійний розвиток..
Дане питання активно обговорювалося методистами. Ольга Іванівна дала відповіді на всі запитання, які цікавили присутніх.
Початок засідання розпочався у фойє коледжу традиційною реєстрацією. А зустрічав учасників семінару символ стоматологічного відділення – веселий білосніжний зубчик. Також всі гості семінару відвідали захід, присвячений Дню захисника Вітчизни, «Козацькі розваги – 2019», який відбувся в актовій залі коледжу.
Останні коментарі